E-shop
Při vytváření elektronického obchodu využíváme především internetový eshop systém OpenCart, což je osvědčené open source řešení a JoomShopping v unikátním spojení s redakčním systémem Joomla. Tyto systémy přináší řadu výhod, především díky ucelené administraci celého webu včetně e-shopu.
Základní vlastnosti e-shopu
- - možnost použití bezpečného SSL šifrování
- - zákazníci mohou mít svůj uživatelský účet
- - zákazníci si mohou kdykoliv měnit svou dodací adresu
- - historie objednávek: zákazník má přehled nad jeho objednávkami
- - e-maily s potvrzením objednávky jsou odeslány zákazníkovi a správci obchodu
- - slevy na zboží (časově omezené či neomezené, v procentech či v jednotkách)
- - možnost použití slevových kupónů na zboží
- - možnost využití výběru z více různých měn
- - široký výběr různých způsobů platby
- - při domluvě: vícejazyčnost e-shopu
Produkty, kategorie a katalog
- - správa neomezeného množství produktů a jejich kategorií
- - rychlé vyhledávání produktů, kategorií a výrobců dle různých parametrů
- - zákazníci mohou hodnotit zboží a mohou se na něj dotazovat
- - možnost zobrazování dostupnosti jednotlivých produktů
Administrace
- - přidávání více obrázků a souborů ke každému produktu
- - nastavení libovolných atributů produktu jako jsou velikost či barva
- - možnost nastavení různých cen pro různé skupiny zákazníků
- - ceny se mohou odvíjet například od množství či hmotnosti
- - flexiblní zobrazení ceny: s DPH, bez DPH, volba měny
- - administrace se soupisem nových objednávek či zákazníků
- - správa objednávek s jejich historií, upozorňování zákazníků
- - správa jednotlivých stavů objednávek
Cena vytvoření e-shopu
Cena kompletního e-shopu začíná od 8 000Kč (viz. ceník) a je závislá na konkrétních požadavcích zákazníka. K e-shopu založeném na JoomShopping je potřeba mít stránky i s redakčním systémem Joomla. Cenu dále ovlivňuje např.: vzhled a rozmístění prvků na stránkách s e-shopem, s přehledem kategorií, s přehledem zboží a na stránce s detaily zboží. Dále rozšiřující požadavky jako multijazyčnost, individuální zobrazení nákupního košíku, plnění e-shopu obsahem nad rámec (více než 10 položek) a další.
REFERENCE