Grafika

GRAFICKÉ PRÁCE


grafika•    Firemní logo jako klíč pro zapamatování Vaší firmy zákazníkem
•    Bannery - grafická forma internetové reklamy
•    Kvalitní skenování a úpravy fotografií
•    Ukládání obrazových informací v počítači
 
Tvorba loga firem – corporate identity
Každá firma by měla mít svůj osobitý styl, díky němuž se stane pro své zákazníky a uživatele nezapomenutelnou. Tento styl se někdy označuje anglickým termínem corporate identity, pod nímž se skrývá především grafika webové stránky a samozřejmě i firemní logo. My se zabýváme tvorbou loga firem – corporate identity již řadu let, proto vám můžeme nabídnout zajímavé grafické řešení i prezentaci, která bude vystihovat vaši společnost.
 
Obecně o firemním logu
Logo je základním a nejdůležitějším prvkem webové grafiky, neboť je trvalou součástí každé firmy. Splňuje především identifikační funkci – právě podle něj vás budou moci zákazníci rozpoznat od vaší konkurence. Tvorba loga firem – corporate identity není jednoduchou záležitostí, neboť by logo mělo být jednoduché, dobře zapamatovatelné a zároveň originální a použitelné ve všech typech médií. Na tato kritéria kladená na moderní logo dbáme, proto pro vás připravíme několik grafických návrhů, z nichž si můžete vybrat ten nejlepší.
Naše služby
Pokud chcete vytvořit nové logo, rádi vám pomůžeme. Tvorba loga firem – corporate identity je doménou našich grafiků, kteří vám poradí s textovými i grafickými prvky zakomponovanými do vašeho loga. Nabízíme vám komplexní řešení corporate identity, takže kromě loga pro vás můžeme vytvořit grafický návrh celé webové stránky, aby odpovídala vašim požadavkům i očekávání.
 
Reklamní bannery různých velikostí
Banner (reklamní proužek) je grafická forma internetové reklamy, nejznámější jsou tzv. full bannery o rozměrech 468 × 60 pixelů. Bannerem může být statický obrázek, mnohdy jsou však bannery animované (často využívají technologie Flash), pomáhá jim to upoutávat pozornost. Méně často se vyskytují tzv. HTML bannery, které však většinou nejsou kompatibilní s různými reklamními systémy.
Bannery mají význam především pro budování značky (jako každá grafická reklama), po banneru však také sáhnete, chcete-li zasáhnout velké množství lidí a tlačí-li vás čas (např. je potřeba publikovat informace o prodeji nového výrobku či služby, o sezónních nabídkách či o aktuálních slevách). Bannery se tedy hodí také v případech, které nelze pokrýt klasickou optimalizací pro vyhledávače nebo PPC reklamou. K takovým případům může patřit i vysoká konkurence v oboru, i zde mohou být bannery velmi užitečné.
 
Tvorba firemních tiskovin
Na přání zákazníka navrhujeme propagační materiály, jako jsou billboardy, plakáty, letáky, prospekty, vizitky, kalendáře a další reklamní tiskoviny.
Skenování a úpravy fotografií
Naše grafické studio je vybaveno kvalitním deskovým skenerem, díky němuž jsme schopni přenést fotografie nebo obrázky z vytištěných materiálů do PC, tam je dále upravovat a pak je vkládat do vašich nových materiálů. V případě, že zákazník požaduje špičkovou kvalitu skenu, zajistíme sken na bubnovém skeneru.
Naskenované nebo přefocené fotografie je samozřejmě možné také dále upravovat. Mezi nejběžnější úpravy patří retušování, odstranění zrnitosti, úprava barev, odstranění červených očí, změna formátu atd.
 
Vektorová grafika
Vektorová grafika představuje způsob ukládání obrazových informací v počítači, kdy je obrázek na rozdíl od grafiky rastrové složen z různých přímek, křivek a bodů. Tento typ grafiky se používá zejména při tvorbě ilustrací, diagramů, log či počítačových animací, kdy mohou plně vyniknout jeho výhody. Těmi jsou v první řadě možnost zmenšení vybraného obrázku bez sebemenší ztráty jeho kvality či možnost pracovat s každým objektem obrázku odděleně. Nevýhodou může být naopak složitější pořízení samotného obrázku či větší náročnost na operační paměť a procesor oproti grafice rastrové.
 
Bitmapová grafika
Bitmapová neboli rastrová grafika je dalším způsobem ukládání a zpracovávání obrazových informací. Na rozdíl od vektorové grafiky jsou v tomto případě obrázky popsány pomocí jednotlivých barevných bodů, tzv. pixelů, které jsou uspořádány do mřížky. Zde má každý bod určen svou přesnou polohu a barvu a obrázek je tak vytvořen podobným způsobem jako mozaika. Tento způsob práce s obrázky se využívá v různých počítačových oborech a nachází své uplatnění například u grafických prvků na internetových stránkách, u bitmapových textur aplikovaných na 3D objekty či u fotografií připravených pro DTP. 
Výhodou tohoto typu grafiky může být například snadné pořízení obrázku např. pomocí fotografie či skeneru. Nevýhodou je pak větší datová náročnost, ztráta kvality při zmenšování obrázku či omezené možnosti jeho zvětšování, kdy může být ve výsledku patrný rastr.

Copyright A-reklama © 2002-21. All Rights Reserved.

Abychom vám zajistili lepší uživatelské prostředí, používá tento web soubory cookie. Chcete-li se dozvědět více o použitých souborech cookie a jak je smazat, podívejte se na naše privacy policy.

  Souhlasím s cookies z tohoto webu.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk